Често задавани въпроси

Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?

Да! Тези, които се изготвят по индивидуални размери.

Мога ли да върна (или заменя) поръчани продукти?

Да, стига да бъдат спазени следните правила:

1. Върнатите артикули трябва да са със запазен търговски вид – да бъдат с оригиналните етикети и опаковка, както и да са във вида, в който са доставени (без да са носени или подлагани на каквото и да е било третиране).

2. Трябва да попълните и изпратите заедно с пратката и приложения формуляр към нея. Имената и телефонният номер във формуляра трябва да съвпадат с тези, от които е направена поръчката.

3. Формулярът, трябва да бъде изпратен с придружаващите го документи (касов бон и бележка поръчка-оригинал).

 

В случай на дефект:

Вариант 1: коригираме артикула и го връщаме обратно на купувача за наша сметка.

Вариант 2: възстановяваме заплатената за артикула сума на клиента по банков път до 5 работни дни, считано от датата на получаване на пратката при нас.

Мога ли да поръчам от чужбина?

Да, разбира се. Доставяме пратки и в чужбина, като разходите за доставка са за сметка на клиента.

Мога ли да отменя поръчката си?

Разбира се. Ако поръчката все още не е изпратена, може да бъде отменена, като се свържете с нас на посочения телефон за връзка.

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

В случай на избор куриерска фирма Спиди, разходите по доставката е за сметка на фирма КейПи. При избор на друга куриерска фирма, транспортните разходи се поемат от клиента, като цената варира от 7 лв. до 10 лв., в зависимост от избраната от Вас опция за доставка – до офис на куриерската фирма или на посочен от Вас адрес.

В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.

Как ще получа потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката очаквайте телефонно обаждане от нас за потвърждаване на направената поръчка.

Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва само с наложен платеж, при получаване на пратката. Все още не предлагаме опция за онлайн плащане.

Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?

Да, можете да направите своята поръчка по няколко начина – през сайта keipi.bg, чрез обаждане на посочения телефон или с лично съобщение на нашата facebook страница KeiPi.

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не, можете да поръчате по телефон или с лично съобщение на нашата facebook страница-KeiPi. (Телефон за поръчки: 0898 222 174)

Ако имате проблем или въпрос, свързан с предлаганите от нас продукти или услуги, и не намирате неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас